Pomoc Cisco Webex
potrzebujesz pomocy w Cisco Webex:
- można przejrzeć artykuły na stronie help.webex.com
- można sprawdzić on-line, czy usługi webex działają -> status.webex.com
- można otworzyć zgłoszenie serwisowe przez stronę Support Case Manager w j. angielskim
- należy wybrać usługę np. Webex Meetings, podać domenę url webex i opis problemu.
- można wysłać pytanie wśród społeczności Webex
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie Pomoc Cisco Webex – Cisco Webex Help Center
Pomoc Cisco TAC
Posiadasz aktywny kontrakt serwisowy Cisco, możesz zgłosić problem bezpośrednio do producenta.
- Warto przypisać kontrakt do konta Cisco CCO na swoim profilu. Przeczytaj jak to zrobić lub poproś partnera o pomoc w tym temacie.
- Jeśli chcemy aby zgłoszenie serwisowe, trafiło do naszej strefy czasowej CET/CEST, najlepiej je otworzyć w godzinach 8.00 – 15.00.
- Najprościej napisać mail w j. angielskim na tac@cisco.com
- w temacie podając krótki tytuł zgłoszenia
- w treści:
- SN (numer seryjny) oraz PN (numer katalogowy) urządzenia oraz numer kontraktu (jeśli go znamy)
- należy koniecznie podać nazwę konta (Cisco.com username) CCO
- opis problemu. Zgłoszenie przyjmuje osoba nietechniczna, która przekierowuje zgłoszenie do inżyniera. Dlatego warto opisać problem. Może to być jedna z niższych kategorii:
- konfiguracja
- hardware replacement – RMA – tzn. wymiana uszkodzonego sprzętu
- zadawanie pytań
- Jeśli nie czujemy się mocni w języku angielskim, możemy poprosić o pomoc tłumacza, którego zapewnia Cisco. Może się okazać pomocnym w rozwiązywaniu problemów przy zdalnej sesji Webex.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Co nam daje kontrakt serwisowy Cisco – SMARTNET oraz Cisco Solution Support?.
Zgłoszenia serwisowe do NetProf
Masz problem, chcesz go zgłosić, możesz
- zadzwonić do nas +48 42 209-16-78
- napisać do nas: serwis@netprof.pl
- użyć formularza do zgłoszenia
Pozdrawiamy
Zespół NetProf